Рівень задоволеності клієнтів сервісом ПРАВЕКС БАНК складає 80%

27.12.2023

ПРАВЕКС БАНК провів другу у цьому році хвилю дослідження клієнтської думки. Отримані дані свідчать, що 80% опитаних клієнтів повністю задоволені роботою Банку.

Результати дослідження підтверджують високий рівень обслуговування. Найвище клієнти оцінили роботу працівників мережі та якість онлайн-сервісів. За підсумками дослідження індекс лояльності (NPS) зріс до 48, а індекс задоволеності (CSI) становить 9,2 із 10 можливих.

Загалом було опитано понад 3 000 клієнтів.

«Клієнт – ключова особа у нашому Банку, і ми завжди дослухаємося до думки, високо цінуємо відгуки та рекомендації. Регулярні дослідження клієнтської досвіду допомагають нам краще розуміти потреби клієнта та визначити напрямки для подальших вдосконалень. Наша мета – надавати сервіс, який відповідає високим стандартам якості, та забезпечувати позитивний досвід співпраці з ПРАВЕКС БАНК. Розуміючи, що клієнти є серцем нашого бізнесу, ми постійно вдосконалюємо внутрішні процеси та пропозиції, щоб дарувати їм найкраще», - зазначила Надія Софіюк, начальник відділу управління зв’язками з клієнтами та задоволення їхніх потреб головного управління роздрібного бізнесу ПРАВЕКС БАНК.

Дослідження клієнтської думки є важливим інструментом для оцінки довіри та виявлення можливостей для поліпшення. Завдяки йому Банк не лише реагує на потреби клієнтів, а й активно працює над тим, щоб перевищити їхні очікування.

print Надрукувати сторінку