Проєкт ПРАВЕКС БАНК «Навчаємось самі, навчаємо інших» здобув нагороду на конкурсі «Найкраще корпоративне медіа України 2024»

27.11.2024

Проєкт ПРАВЕКС БАНК «Навчаємось самі, навчаємо інших» здобув нагороду на конкурсі «Найкраще корпоративне медіа України 2024»

Відбулася головна подія у сфері корпоративних комунікацій — бізнес-форум «Інновації в комунікаціях. Тренди 2025». У рамках заходу було оголошено переможців конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2024».

За результатами конкурсу проєкт ПРАВЕКС БАНК «Навчаємось самі, навчаємо інших» посів друге місце в категорії «Корпоративні проєкти» за реалізацію освітньої місії, патріотизм, системність і професіоналізм.

Проєкт «Навчаємось самі, навчаємо інших» поєднує ініціативу «Щебетунка», де співробітники ПРАВЕКС БАНК вдосконалюють свої навички володіння українською мовою, та проєкт «Амбасадори фінансової грамотності», спрямований на підвищення рівня фінансової освіти серед дітей, підлітків та студентів.

Для ПРАВЕКС БАНК проєкт «Навчаємось самі, навчаємо інших» – це не лише шлях до підвищення кваліфікації співробітників, а й внесок у розвиток фінансової грамотності в Україні. Саме такі ініціативи сприяють досягненню Цілей сталого розвитку ООН і відповідають принципам ESG, якими керується Банк, реалізуючи власну стратегію розвитку.

Конкурс «Найкраще корпоративне медіа України», який є важливою платформою для демонстрації успішних корпоративних проєктів, уже дев’ятнадцятий рік поспіль організовує Асоціація корпоративних медіа України. На розгляд членів журі цього року в 20 категоріях конкурсу були представлені 64 проєкти від 32 компаній із різних сфер бізнесу.

Члени журі, серед яких визнані експерти у сфері маркетингових комунікацій, PR-спеціалісти та видавці, визначили найкращі ініціативи, які будуть використовуватися для професійного розвитку в українських та міжнародних компаніях, а також у вищих навчальних закладах.

print Надрукувати сторінку