Платформа підтримки Visa Support 360

17.06.2022

Рік тому Visa запустили платформу підтримки для клієнтів та менеджерів банків за сервісами за продуктами Visa.

Новий канал зв’язку надав змогу напряму звертатися щодо консультацій та допомоги у зручному форматі: чат, e-mail або дзвінок.

Проект працює на ключових ринках CIS SEE з основним фокусом на Україну.


Ключові цифри проекту:

  • Більше 29 000 запитів отримано за останні 12 місяців (80% – з України);
  • 121 банк (31 – з України) із 12 країн залишив хоча б один запит;
  • 83% – середній рівень NPS за проектом.

З початком повномасштабного вторгнення, активність запитів щодо преміальних бенефітів в Україні впала.

Але клієнтські потреби, які взмозі задовольнити команда проекту, постійно оновлювались.

Детальне вивчення звітів показало, що збільшилась кількість запитів фінансової тематики у клієнтів.

Якщо у січні 3% консультацій стосувалися фінансів, то зараз питома вага таких запитів сягає 32%.

Основний акцент підготовки матеріалів направлений на клієнтів, які опинилися за кордоном.

16 країн, по яких надаються консультації:

Україна

Італія
Польща

Туреччина
Чехія

Єгипет
Угорщина

Франція
Німеччина

Іспанія
Румунія

Австрія
Молдова

Болгарія
Словаччина

Нідерланди                   


Які тематики спеціалісти платформи Support 360 готові покривати:

  • перекази грошей та курси валют

- варіанти проведення міжнародних платежів;

- ліміти/обмеження на перекази коштів;

- курс конвертації валюти (як відбувається, який тариф, можливі комісії);

  • адреси банкоматів у країнах Європи (в т.ч. NFC)

- локації банкоматів та режим роботи відкриття рахунків за кордоном;

  • допомога з вибором банків для відкриття рахунку для резидентів України

- особливості відкриття рахунку в зарубіжних країнах;

- перелік документів для відкриття рахунку;

- контакти банківських структур (телефон, пошта, месенджери, зворотній зв’язок);

  • мобільний зв’язок за кордоном

- допомога з вибором мобільних операторів;

- допомога з вибором вигідних тарифів;

  • єПідтримка

- Консультації щодо процедури оформлення;

- перелік умов для отримання виплати;

- інструкція з отримання виплати;

  • GCAS

- супровід оформлення запиту екстреного випуску/перевипуску карток або видачі готівки.


Основні теми та список країн постійно розширюються та оновлюються в залежності від запитів клієнтів.

print Надрукувати сторінку