Рік тому Visa запустили платформу підтримки для клієнтів та менеджерів банків за сервісами за продуктами Visa.
Новий канал зв’язку надав змогу напряму звертатися щодо консультацій та допомоги у зручному форматі: чат, e-mail або дзвінок.
Проект працює на ключових ринках CIS SEE з основним фокусом на Україну.
Ключові цифри проекту:
- Більше 29 000 запитів отримано за останні 12 місяців (80% – з України);
- 121 банк (31 – з України) із 12 країн залишив хоча б один запит;
- 83% – середній рівень NPS за проектом.
З початком повномасштабного вторгнення, активність запитів щодо преміальних бенефітів в Україні впала.
Але клієнтські потреби, які взмозі задовольнити команда проекту, постійно оновлювались.
Детальне вивчення звітів показало, що збільшилась кількість запитів фінансової тематики у клієнтів.
Якщо у січні 3% консультацій стосувалися фінансів, то зараз питома вага таких запитів сягає 32%.
Основний акцент підготовки матеріалів направлений на клієнтів, які опинилися за кордоном.
16 країн, по яких надаються консультації:
Україна | Італія | |
Польща | Туреччина | |
Чехія | Єгипет | |
Угорщина | Франція | |
Німеччина | Іспанія | |
Румунія | Австрія | |
Молдова | Болгарія | |
Словаччина | Нідерланди |
Які тематики спеціалісти платформи Support 360 готові покривати:
- перекази грошей та курси валют
- варіанти проведення міжнародних платежів;
- ліміти/обмеження на перекази коштів;
- курс конвертації валюти (як відбувається, який тариф, можливі комісії);
- адреси банкоматів у країнах Європи (в т.ч. NFC)
- локації банкоматів та режим роботи відкриття рахунків за кордоном;
- допомога з вибором банків для відкриття рахунку для резидентів України
- особливості відкриття рахунку в зарубіжних країнах;
- перелік документів для відкриття рахунку;
- контакти банківських структур (телефон, пошта, месенджери, зворотній зв’язок);
- мобільний зв’язок за кордоном
- допомога з вибором мобільних операторів;
- допомога з вибором вигідних тарифів;
- єПідтримка
- Консультації щодо процедури оформлення;
- перелік умов для отримання виплати;
- інструкція з отримання виплати;
- GCAS
- супровід оформлення запиту екстреного випуску/перевипуску карток або видачі готівки.
Основні теми та список країн постійно розширюються та оновлюються в залежності від запитів клієнтів.