Оновлені Правила обслуговування юридичних та самозайнятих осіб

30.08.2024

Шановні клієнти!

Інформуємо вас, що Банк затвердив нову редакцію Правил обслуговування юридичних та самозайнятих осіб. Оновлені Правила доступні на нашому сайті за посиланням.

Основні зміни включають:

  • Обов'язок повідомляти Банк про зміни CRS-статусу Клієнта (пункт 3.23).
  • Уточнення умов розкриття банківської таємниці для покращення обслуговування Клієнта (пункт 3.27).
  • Взаємодію з ЄМА та мобільними операторами для підвищення рівня безпеки платежів (пункт 3.29).
  • Можливість використання удосконаленого електронного підпису (пункт 4.23).
  • Посилення обов'язків Клієнта щодо дотримання технічних вимог до програмного забезпечення (пункт 4.11).
  • Врегулювання моменту отримання Банком повідомлення про компрометацію облікової інформації Клієнта, яка використовується для платіжних операцій (пункт 4.17).
  • Розширення використання електронного підпису на відносини між сторонами поза межами Правил (пункт 4.25).
  • Скасування обов'язку повернення Клієнтом до Банку платіжних карток, що заблоковані або строк дії яких закінчився.
  • Можливість інформування Банком Клієнта про дрібні платежі лише через платіжний застосунок, без окремих повідомлень (пункт 6.18).
  • Уточнення відповідальності Клієнта за неповернення або несвоєчасне повернення терміналів за послугою еквайрингу (пункт 11.26).

Сподіваємося, що ці зміни зроблять наше обслуговування ще кращим.

Дякуємо за розуміння та співпрацю!

print Надрукувати сторінку