Контакт-центр ПРАВЕКС БАНК не припиняв роботу ні на хвилину

02.02.2023

ПРАВЕКС БАНК постійно вдосконалює та робить свої послуги більш доступнішими для клієнтів. Швидко реагуючи на виклики часу, банк закликає клієнтів задля їхньої безпеки оформлювати звернення за допомогою дистанційних сервісів. Одним із найпопулярніших є контакт-центр, завдання якого полягає у пошуку рішень  та забезпеченні безперебійної підтримки клієнтів.

Контакт-центр ПРАВЕКС БАНК працює цілодобово, надаючи клієнтам інформацію про продукти, послуги, тарифи, сервіси банку, а також шукаючи інклюзивні рішення під складні запити.  Також спеціалісти відповідають на письмові запитання, які клієнти залишили у соцмережах банку.

«Робота контакт-центру ПРАВЕКС БАНК не припинялася ні на хвилину, навіть 24 лютого 2022 року, у день повномасштабного вторгнення. Оператори змогли підключитися з дому, у дорозі або в бомбосховищі – скрізь, де було інтернет покриття.  Зазначу, що ми були добре підготовленими до віддаленої роботи завдяки карантину: усі колеги працюють на ноутбуках, налагоджена комунікація в месенджерах», - вказала Тетяна Доманська, керівниця контакт-центру ПРАВЕКС БАНК.

Усього за 2022 рік спеціалісти контакт-центру надали понад 166 000 консультацій. Здебільшого клієнтів цікавили питання лімітів по картам та обмежень НБУ щодо цих лімітів, кредитів, роботи відділень та технічної підтримки юридичних осіб по інтернет клієнт банку PRAVEXBANK BIZ.

Нещодавно ПРАВЕКС БАНК приєднався до проєкту POWER BANKING. У січні 2023 року збільшилася кількість питань щодо адрес відділень, які працюють та надають необхідні банківські послуги навіть під час тривалої відсутності електропостачання.

Також усе більше клієнтів цікавиться PRAVEX ONLINE: які операції  можна зробити через додаток, не відвідуючи відділення;  як відкрити карту або рахунок онлайн; чи можна стати клієнтом банку онлайн та ін.


print Надрукувати сторінку