Розгляд звернень та запитів

Розгляд справ споживачів

З питань обслуговування клієнтів в установах ПРАВЕКС БАНК, будь ласка, звертайтесь: 

  • адреса для листів: 01021, Україна, м. Київ, Кловський узвіз, 9/2 
  • e-mail: bank@pravex.ua 
  • телефоном на номер гарячої лінії: 0 800 500 450 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних) та 044 521 04 04 (по Україні та з-за кордону),  цілодобово 

Вимоги до оформлення звернень громадян та строки їх розгляду за посиланням або в розгорнутому вигляді.


До уваги!

Інформуємо, що особисті звернення громадян оформлюються відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян», а саме: звернення адресуються органам державної влади та місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об'єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

У зверненні має бути зазначені прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслана відповідь або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

Термін розгляду звернень громадян:

  • Звернення громадян розглядаються у терміни, визначені ст. 20 Закону «Про розгляд звернень громадян».
  • Звернення розглядаються та на них надаються відповіді у строк не більше одного місяця від дня їхнього надходження.
  • Звернення, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їхнього отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для їхнього розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
  • У  разі незгоди з результатами розгляду звернення банком клієнт має право звернутися до Національного банку України та/або суду, та/або до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.

Звернення до НБУ можна залишити на сторінці: 

Бланк електронного звернення клієнта, який надсилається на корпоративну електронну пошту або який заповнюється на вебсайті Банку можна завантажити нижче.

Документи для ознайомлення