Контактний центр:
- 0 800 500 450 безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України
- 044 521-04-04 по Україні та з-за кордону
ПРАВЕКС БАНК першим серед комерційних банків України розпочав приділяти належну увагу роботі з клієнтами, використовуючи інформаційний контакт з клієнтом за допомогою телефону і понад 30 років успішно реалізує даний проект.
Нижче приведені основні пункти голосового меню:
«1» Якщо Ви власник пакету послуг FAMIGLIA
«2» Для блокування платіжної карти, зняття обмеження на проведення операції
«3» Для отримання інформації про залишок на картковому рахунку
«4» Для отримання інформації по інтернет банкінгу PRAVEX ONLINE
«5» Для отримання консультації по системі інтернет-клієнт-банк для юридичних осіб
«6» Бажаєте кредит на вигідних умовах
«0» З’єднання з оператором або очікуйте з'єднання
Відгук через Viber
З метою покращення якості обслуговування у відділеннях ПРАВЕКС БАНК реалізована можливість письмово звернутись до Банку, використовуючи мобільний додаток Viber.
За допомогою Viber можнa оперативно залишити відгук, зауваження, пропозицію щодо обслуговування у відділеннях або повідомити про бажання бачити певну, відсутню на момент звернення в Банк, послугу/продукт серед пропонуємих ПРАВЕКС БАНК послуг.
Для того, щоб написати в Банк за допомогою Viber, додайте номер 067 324 4744 в контакти мобільного телефону та в режимі чату зверніться до Банку.
У випадку, коли Ваше питання/проблема потребує проведення ідентифікації чи отримання індивідуального вирішення, будь ласка, звертайтеся до Банку листом за адресою: 01021, м. Київ, Кловський узвіз, 9/2.